Asiakasraati

Keski-Suomen uudistustyötä tukee maakunnan oma asiakasraati. Raati toimii suorana vaikuttamiskanavana kuntalasille, jotka haluavat tuoda esille näkemyksiään ja ajatuksiaan valmistelutyöhön liittyen. Asiakkaiden kuulemisella halutaan varmistaa se, että asiakasnäkökulma tulee laajasti osaksi valmistelutyötä.

Asiakasraati toimii nykypalveluiden uudistamisesta kiinnostuneista kuntalaisista koottuna kehittämis- ja keskusteluryhmänä.  Raadin kehitysideat kootaan uudistustyötä valmisteleville asiantuntijoille ja työryhmille. Raati kokoontuu 2 kertaa keväällä ja 2 kertaa syksyllä.

Raatia vetävät Keski-Suomen sote-muutosagentit Hanna Hämäläinen ja Tuija Koivisto.

Raadin jäsenet (henkilöt, jotka ovat antaneet luvan nimiensä julkaisemiseen)

  • Hakonen Eero, Äänekoski
  • Hiekkanen Annukka, Jyväskylä
  • Hiltunen Jukka, Karstula
  • Häkkinen Tuula, Kivijärvi
  • Joki Terttu, Äänekoski
  • Kinnunen Elli, Saarijärvi
  • Kinnunen Jaana, Lievestuore
  • Kiviaho Maria, Jyskä
  • Koskela Pirjo, Jyväkylä
  • Laakkonen Pertti, Keihärinkoski
  • Lahtinen Aaro, Saarijärvi
  • Levänen Marja, Äänekoski
  • Lindqvist Luka, Kinkomaa
  • Miettinen Marge, Jyväskylä
  • Määttä Paula, Tikkala
  • Niskanen Olli-Pekka, Jyväskylä
  • Niskavaara Pirjo
  • Pessinen Minna, Haapamäki
  • Taipale Marjo, Leppälahti
  • Toimela Laura, Kaipola
  • Vepsälainen Pentti, Jyväskylä
  • Virtanen Satu-Maria, Jyväskylä (Vaajakoski)

Raadin kokoukset ja muistiot